Thursday 6 October 2011

story about you and me ♥

- myspace - 
first time kenal dye dekat myspace je pon .
HAHA .
kite orang kenal bulan 10 tahun 2010
okey , better aku jujur je laah kan :) 
dulu AKU MEMANG SUKA COUPLE RAMAI RAMAI !
haha . 
tapi itu semua dulu kayyy . now dah stop semua keje jahat tuuu :)
- couple -
dah kenal semua kite orang couple :)
couple selama 3 bulan lebih , tak pernah jumpa langsung .
just text and call jeee yeee . 
- break - 
oneday kite orang break ! 
dulu aku nieh perasaan macam paria siket , semua aku nak -.-  
- orang baru -
aku couple pulak dengan orang laen yang bernama CHOTT .
couple sampai 3 bulan 1 minggu 5 hari jeee .
last kite orang break jugak .
er -.-
- single -
lepas break dengan mamat tuuu . single sampai  4 hari je :)
- ngorat - 
dalam masa 4 hari tu lah jugak ada orang ngorat .
4 hari tu dye rajin pulak text and call aku .
tahu sape ? 
tengok lah dekat wall sebelah kiri *in a relationship with mohd sali :)
tahu tak sape dye ? HAHA .
dye lah orang yang sebelum aku couple dengan si CHOTT tuu . 
tak paham jugak ?
senang cerita dye ex boyfriend aku -.- 
- couple - 
akhir sekali aku couple jugak dengan ex aku tuuu haa .
taken 27.5.2011
now kite orang dah couple 4 bulan dah <3
- first date -
okeh , first date kite orang dekat TIME SQUARE .
ohmygodagodagoda !
time jumpa tu rasa jantung nak gugur doh -.-
dupdapdupdap ~
biasa lah first time jumpa kan mesti lah malu malu tahik anjing siket ,
HAHA c(:
tapi lama lama kite orang okey , taaaaak malu dah .

- amaran -
jangan ngada ngada sangat dengan ketam aku tuhh !
dye aku punya kayyy *cehayatkenalahpoyosiket*
kenapa aku panggil dye ketam ?
eh , suka hati nenek sebelah bibik kura kura aku lah nak panggil dye ape pon -.-



*the end*
i l o v e y o u

❤ 

 

 

2 comments: