Wednesday 16 November 2011

bullshitt !

hai perempuan , kau buat status AKU TAK BATAK LAH DENGAN BALAK KAU !
Hello ! aku bukan tak bagi kau berkawan dengan boyfriend aku , but agak agak lah doh!
cara kau BERKAWAN tu dah lebih lebih , tahu ? -.-
aku bukan nak showoff yang aku nieh ada boyfriend lah cincau !
kau tak faham , kau duduk diam sudah lah . yang kau nak menyalak tu ape hal lagi ?
come on lah kau dah besar boleh pikir semua tuu . 
ouh , kalau orang laen dok TERKINJA KINJA dengan boyfriend kau , kau suka eh ?
ke kau memang tak ada perasaan ? 
HAHA ! 
sedih lerr tengok perangai kau :D
korang dah kenal lama kan ?
so what ?
kau ingat aku nieh suka HANCURKAN PERSAHABATAN orang ke ?
Eeeee ~.^
please lah doh banyak benda laen lagi aku nak buat lerr -.-
what ? kau terasaa ape aku bagi tahu nieh ?
KISAH PULAK AKU YANG KAU TERASA :)

No comments:

Post a Comment