Thursday 15 December 2011

hang out :)

tadi time dah sampai KTM jumpa manot sapit yana aloy syaz . then kita orang gerak sama sama . 
tahu sapa aloy tu ? ohmygodagoda ! dye ex aku -.- 
haha .
tapi watlek watpeace sudah lah an . bukan kena apa pon . 
then bila dah sampai TS kite orang berpecah . kenapa ? SEBAB PASAL PEREMPUAN TU ! er
rasa nak lempang pon ada doh , kalau tak suka kita orang kenapa nak keluar dengan kita orang -.-
SEMAK ! tahu ? -.-
blablabla~
bila dah berpecah aku aliah and syaz je lah . bila dah merayap bagai tunggu pulak buah hati jantung aku an :D
hihi . 
aku pon bercinta lah bila dah jumpa dye .
haha ! #ayatkerek
then tengok OMBAK RINDU . 
menanges jugak lah aku an duduk dalam wayang tuu . sedih pon ada . HAHA .
duduk pulak sebelah buah hati jantung aku , dye duk cakap EH YOU , JANGAN LAH NANGES :)
ayat yang di ulang banyak kali . haha. 
bukan suka suka nanges , tahu ? dah sedih cerita tu menanges lah an :D
muehmueh ! 
then dah pukul 5 macam tu kita orang balik . 
mandi lah hujan dengan buah hati jantung aku ;)



*THEEND*

No comments:

Post a Comment