Friday 6 April 2012

blablabla~

malam yang sangat membosan kann . haha sebenarnya saja je nak update blog nii .
nak penuh kan cerita . now dah pukul 10.40 malam . whoaaa ! family aku semua tengok tv . aku duduk dalam bilik je . haha .
okay okayyy , nak cerita pasal apa ni heh ? --'
alaaaa :( tak tahu nak cerita apa lah . haha
okay okayy cerita pasal BOYFRIEND lah :D
boyriend siapa ? boyfriend aku lah -.- 
nak tahu tak nak tahu tak bf kita kan sweet sebenarnya :')
 tapi dya suka malu malu . haha . hari tu kita orang gaduh tapi sekarang dah okayy . 
alhamdulillah relationship kita orang semakin baik dan terus baik .
aku sayang dya sangat sangat . tolong jangan amik dya dari aku . dya aku punyaa :D
27.5.2012 ? tahu kenapa tarikh tu ? haha okay okayy tu date kita orang bila dah setahun . 
oyeahh oyeah ! bulan depan je dah setahun .
kalau ada jodoh tak kemana . HIHI <3
Dah dah stop cerita pasal dya . nak cerita apa lagi heh -,- 
 cerita pasal SYAZLIEA . tahu siapa dya ?
dya kawan setia aku . dya selalu dengar masalah aku . apa apa aku mesti cerita dekat dya . 
aku sayang dya woii ! :')
bila dalam class je aku dengan dya lah yang paling bising sekali . dekat sekolah asyik berkepit je . dah lah sama class duduk pulak sebelah sebelah -.- . HAHA !
boleh gila sebenarnya duduk dengan dya , tapi tak apa lah dya kawan akuu ;)
 dya selalu teman aku bila balik sekolah . bukan selalu tapi every single day dya teman aku tauu .
 yelah van aku kan selalu datang lambat so dya lah yang teman kan aku . baek kan dya ? HIHI <3
Aku dah tak ada idea lah nak cerita apa dah . haha 
aku chawww dulu lah ye . kkboiiy <3

No comments:

Post a Comment