Tuesday 31 July 2012

Talam dua muka .

Aku tahu kau cantik wei , tapi kau tak perlu nak kutuk cara pemakaian orang . And aku tak penah pun nak cerita pasal kau doh tapi kenapa kau nak cerita cerita pasal aku ? apa yang mampu aku buat ? aku hanya bersabar :)
Kau tak tahu apa apa tentang aku better kau tutup mulut . Aku tak sangka kau perangai macam nii . apa masalah kau ? kalau kau rasa DYA tu tak layak jadi kawan kau , kenapa kau cari dya lagii ? oh lupa pulak kau cari dya sebab time balik sekolah kau tak ada transpot kan ? pandaii betul cara permainan kau doe . Hebat nyaaa ! -.- hebat lah sangat kan ? KAU PEREMPUAN FAKE !
Bila kau susah , kau tak ada transport baru kau cari dya kan ? tapi belakang dya kau punya cerita kari gila weeii . kau kata dya banyak daki tak ada baju .  Alahaiii kau apa kurang nyaaa luar cantik dalam hitam .







AWAS !
BERHATI HATI MEMILIH KAWAN SEBAB KAWAN PUN KADANG KADANG ADA YANG TAK GUNA JUGAK .

No comments:

Post a Comment