Thursday 6 December 2012

next year 2013

wuuu~ next year aku SPM ! :o okay sumpah takut jugak sebenarnya . next year dah start tuition . whoa ! haha tak apa . untuk masa depan aku jugak . tapiiiiiiii next year aku boleh ke ? aku dah la tak pandai :( Hm sedih oh . macam mana niii ? oh tidak ! aku tak boleh give up -.- no no and no ! please ANIS HANANI kau mesti boleh punya . lepas SPM nak masuk giatmara , maybe . haha then bila dah dapat sambung study baru berhenti giatmara . kita merancang Allah menentukan :') tak sangka masa cepat berlalu , bila dah habis sekolah one day mesti rindu sekolah .Iye lah dulu time form 1 macam apa je -.- next year kena study hard for SPM . InsyaAllah , aku akan buat yang terbaik sehingga aku mampu berjaya . Thank you so much to my family yang always beside me :*

No comments:

Post a Comment