Tuesday 12 March 2013

AGAIN !

Bulan ni kita banyak kali gaduh kan ? dugaan semaikn banyak banyak dan banyak . Hm kau dah lain , rupa rupanya kau berubah :') Aku tak salahkan kau . mungkin salah aku sebab tak pernah jadi yang terbaik . Boleh tak kau tengok cinta yang aku bagi dekat kau selama nii ? even kau tak sempurna , bagi aku hanya kau yang terbaik . Pernah tak kau rasa apa aku rasa ? mesti tak kan ? :) Aku nak bahagia dengan kau . aku pun tak tahu apa yang perlu aku buat . sampai satu tahap aku pasrah :'( Blog ni je la tempat aku cerita apa yang terbuku dalam hati aku ni . *okay update blog sambil nangis . haha loser gila aku ni* AH ! MALAS AKU FIKIR BENDA GILA NII ! BUAT AKU SAKIT HATI . AKU BAIK SALAH AKU BUAT PERANGAI SALAH . NAK AKU MATI AGAKNYA -.- 

No comments:

Post a Comment