Thursday 5 May 2011

kau je lah yang PERFECT !

KAU MEMANG BAGOS !
dalam dunia nieh kau je lah yang paling baek sekali .
semue orang salah -___-
kau je yang betol !
bingai nye kau nieh =="
kau tak suke kawan dengan aku kan weehh ?
asal tak cakap depan depan aku teros ha ?
kau tak payah nak cerite belakang belakang lahh !
tutop mulot kau sudah !
suke hati aku lah nak kawan dengan sape pon ,aku yang nak kawan bukan kau !
semak je doe kau nieh >.<
kau dok cakap kat orang jangan kawan dengan aku lah hape lah .
aku pakai beras kau ke nak kawan dengan orang ?
tak kan !
so kau tak payah nak cakap banyak !
kau tak suke kat orang lah ,kau ingat orang tuu suke ke kawan ngn kau !
semue orang dah cite kat aku lah weehh !
KAU TAK SUKE KAWAN NGN ORANG , LAGI ORANG TAK SUKE KAWAN DENGAN KAU !
kot aku nak berkepit ngn kau 24 jam , rimas lah doe .
aku pon nak jalan dengan orang laen jugak .
haishhh .
kau tak suke sangat kat tutt n tutt kenape ha weeh ?
dye penah baka rumah kau ke ?
tak kan -___-
yang kau nak kecoh kecoh kenape ?
aku rase kau nieh GILE lah wehh , kau je yang pelik .
orang laen suke je kawan ngn tutt n tutt .
kau je kecoh :)




No comments:

Post a Comment