Friday, 6 May 2011

omg ! sakit gile doe perot :(

tadi pagi mase pegi skola tak de lah sakit perot .
tapi mase last last kat dewan skola tuu .
omg !!
sakit gilee ar perot .
mase kat dewan jugak lah nak sakit perot .
hadoyaii .
setiap kali period je mesti nanges :(
sakit sangat .
 time nak masok kelas tuu lah sambil nangess .
tatawu nak buat ape dah ,teros je nanges .
yang CHOTT tak habis habis suroh balik rumah .
padan muke chott tadi kene gigit dengan nany !
grrr -___-
kat rumah bukan ade sape pon ,duduk kat skola lagi bagoss .
yang MIERA pulak tak habis habis duk tanye KAU OKEY TAK NIEH ANIS ?
dah nampak aku tengah nanges mesti lah tak okey .
bingaiii =="
*btw ,thankss sangat kat korang amik berat pasal aku*




1 comment:

  1. bingai kau cakap ? sepak hidung kau kang -.-

    ReplyDelete